Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Já mám, kdo má? Peníze 3

    Seznamte děti zábavným způsobem s hodnotami mincí a bankovek.
    Děti si procvičí sčítání a odčítání do 1000.

    Naše cena s DPH:
    265 Kč DPH 21%
    Dostupnost:
    Skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Výrobce:
    Zodpovědná výuka
    Kód zboží:
    AH703
    EAN:
    8594206910031
    Zodpovědná výuka

    Popis produktu

    K ruce budete mít nádherný přehled mincí a bankovek a nápady na mnoho aktivit pro jednotlivce i skupinu.  Tento balíček karet využijete plnohodnotně doma, tak i ve školní lavici. 

    Hra je ideální zejména pro děti 3. ročníku v období, kdy se rozvíjí počítání do 1000.Využijete ji však i v ostatních ročnících při opakování nebo upevňování učiva.Využijete ji však i v ostatních ročnících při opakování nebo upevňování učiva.Mladší děti se učí znát hodnotu a vzhled jednotlivých mincí.

    Pevnější zasouvací balení.

    Co se děti naučí:

    • orientovat na číselné ose do 1000
    • sčítat a odčítat do 1000 (písemně i zpaměti)
    • rozložit číslo na stovky, desítky a jednotky
    • porovnávat čísla do 1000
    • zaokrouhlovat na stovky a desítky
    • poznat vzhled jednotlivých bankovek a mincí
    • používat bankovky a mince v hodnotě 1, 2, 5, 10, 20, 50, 100, 500
    • počítat s bankovkami a mincemi do 1000 korun

    Aktivity pro jednoho hráče:

    Dítě si vybere  jednu kartu, do sešitu opíše obě čísla a splní následující úkoly: 

    • napíše počet stovek, desítek a jednotek
    • písemně sečte / odečte obě čísla 
    • napíše číslo předcházející a následující hodnotě bankovek a mincí, a vytvoří tak číselnou řadu
    • zaokrouhlí obě čísla na stovky a desítky 
    • dopočítá, kolik chybí do 1000 pro každé z čísel

    Dítě může také použít více karet a splnit následující úkoly: 

    • ze všech karet vytvoří řetěz (bankovky a mince x číslo)
    • znázorní součet více karet pomocí papírových mincí a bankovek
    • sečte bankovky a mince na příslušných kartách a zapíše výsledek

     Aktivity pro skupinu:

    • Řády: První hráč řekne podle své karty například: „Já mám 4 stovky, 8 desítek a žádnou jednotku. Kdo má 9 stovek, 7 desítek a 2 jednotky?“ Pokračuje hráč, který má na kartě hodnotu 972.
    • Větší/menší: Hráč podle své karty řekne například: „Já mám 162. Kdo má číslo, které je o 54 větší než 400?“ Pokračuje hráč, který má na kartě hodnotu 454.
    • Početní úkoly: Hráč podle své karty řekne například: „Já mám 345.” Navazujícího hráče vyzve příkladem, který sám vymyslí podle čísla ve spodní části karty. “Kdo má 730 - 8?“. Pokračuje hráč, který má na kartě hodnotu 722. 
    • Vyvolávaná: Jeden je hlasatel, který dává úkol, ostatní sledují na kartě součet mincí. Hlasatel vyzve hráče například takto: „Kdo má součet bankovek a mincí mezi 100 a 200, udělá tři dřepy.“ Kdo má, provede činnost a stává se novým hlasatelem. Nastane-li situace, že by hlasatelů bylo více, buď hlasatel zúží možnosti, nebo vybere někoho dalšího. 
    • Od největšího: Vytvoříme skupiny po pěti nebo více hráčích. Každý má svou kartu. Hráči se seřadí vedle sebe podle hodnoty bankovek a mincí na svých kartách – od nejvyšší po nejnižší hodnotu. 
    • Pohyblivé řady: Dvě řady hráčů stojí proti sobě. Každý má svou kartu, jejíž hodnotu zná. Hráči proti sobě si navzájem ukáží své karty. Spočítají hodnotu protivníka a porovnají s hodnotou na své kartě. Kdo má vyšší číslo, vyskočí, kdo má nižší číslo, provede dřep. Poté se řady o jedno místo posunou a přebývající hráč přejde na začátek řady. 
    • Větší bere: Karty rozdělíme na hromádky podle počtu hráčů. Hráči otočí karty z hromádky a sečtou hodnotu bankovek a mincí. Kdo má větší obnos, bere všechny vyložené karty a uloží si je dospod své hromádky. Vyhrává hráč s nejvyšším počtem karet. 
    • Cvičíme: Každý hráč má svou kartu. Hráči chodí po třídě a náhodně vytvářejí dvojice. V dané dvojici vždy porovnají své karty, kdo má vyšší hodnotu, vzpaží, kdo nižší, udělá dřep. Poté si karty vymění a pokračují v hledání někoho dalšího do dvojice. 
    • Domečky: Karty s konkrétními charakteristikami, například rozmezí po 100 (100-200, 200–300, ...), rozmístíme do prostoru. Každý má jednu (či více) hrací kartu a hledá její domeček podle součtu bankovek a mincí.

    Doporučujeme dokoupit

    Ke zboží Já mám, kdo má? Peníze 3 doporučujeme dokoupit následující zboží:

    Souhlas s použitím souborů cookies

    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Další informace

    Nastavte souhlasy, souhlasím s:

    Potvrdit výběr
    Souhlasím s použitím všech souborů cookies
    Nastavení

    Opravdu chcete vyprázdnit košík?